فولکس واگن ID.7 Tourer نسخه استیشن ID.7 است که هدف آن افزودن عملی بیشتر به فرمول فوق العاده قبلی است. ID.7 Tourer در مقایسه با برادر سدان ID.7 خود، از نظر ابعاد، پیشرانه و امکانات تفاوتی ندارد. در همان تریم های Pro، Pro S و GTX موجود است.
نسخه تورر از 54795 یورو شروع می شود که 800 یورو بیشتر از گزینه سدان است که تفاوت ناچیزی است. بنابراین بحث به اتاق صندوق عقب در مقابل طراحی و کمی محدوده بیشتر می رسد.
ID.7 Tourer خودرویی است که هدف اصلی آن اروپایی هاست. مطمئناً، محبوبیت SUV در اروپا نیز در حال افزایش است، اما هنوز هم طرفداران قابل توجهی در اینجا برای کاربردی بودن بیشتر استیشن واگن ها وجود دارد. تمام فضای صندوق عقب خودرویی که در جاده پایینتر مینشیند را به دست میآورید، که به معنای کشش کمتر و برد بهتر است.
قیمت اولیه ID.7 دقیقاً ارزان نیست و با طول نزدیک به {{5 متر}} بهترین ماشین برای پارکینگ های تنگ نیست. اما اگر بودجه و گاراژ دارید، Tourer یک خودروی خانوادگی پر زرق و برق می سازد.
اگر قبلاً این کار را نکردهاید، حتماً باید بررسی ما را بررسی کنید تا بدانید چه چیزی در مورد VW ID.7 خوب و چه چیزی بد است. در بیشتر موارد تورر همان خودرو است اما با 73 لیتر اضافی نسبت به نسخه سدان با صندلیها بالا و 128 لیتر با صندلیهای پایین. این مقدار کمی فضای اضافی است. از طرف دیگر، به دلیل شکل کمتر آیرودینامیکی، حدود 3 درصد از برد خود را از دست می دهد.
بهتر از این، Tourer فضای بیشتری را در فضای عقب و صندوق عقب نسبت به BMW i5 Touring بزرگتر و بسیار گرانتر ارائه می دهد.
طبیعتاً Tourer نقاط ضعف خود را با ID.7 به اشتراک می گذارد. اینها شامل تعداد زیادی کنترل لمسی و منوهای پیچیده فقط برای تنظیم دریچههای هوا هستند، برای مثال، کنترلهای آزاردهنده پنجره (شما میتوانید پنجرههای پشتی را فقط با یک دکمه لمسی کنترل کنید) و هیچ فرنی وجود ندارد. برای خودرویی به این اندازه، نداشتن بالش حداقل به اندازه کافی بزرگ برای قرار دادن کابل شارژ و آداپتور بالقوه یک حذف قابل توجه است.
همچنین، ما حسرت رانندگی کامل با یک پدال را داریم. حتی در حداکثر سطح بازیابی، وقتی پای خود را از روی پدال گاز بردارید، ID.7 Tourer به طور کامل متوقف نخواهد شد.
VW ID.7 Tourer در سه نسخه Pro، Pro S و GTX عرضه می شود، درست مانند سدان و VW به خوبی توانستند ارزش پیشنهادی این سه را متعادل کنند.
اکثر مردم در حال حاضر همه آنچه را که نیاز دارند با نسخه پایه Pro دریافت می کنند. 5000 یورو اضافی Pro S را با باتری بزرگتر 86 کیلووات ساعتی با 12 درصد برد اضافی به شما می دهد. این دو در حال حاضر خروجی مناسبی دارند – 286 اسب بخار.
GTX بیشتر یک ارتقاء لوکس است. با شروع تقریباً 64000 یورو، خیلی سریعتر از Pro نیست. مطمئناً AWD خوب است و همه چیز، اما از 286 اسببخار به 345 اسببخار سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را کاهش میدهد و برد کمتری دارد.
منبع: arenaev