بر اساس گزارشی، سامسونگ در حال بررسی ایجاد یک برند جدید برای برخی از گوشی های هوشمند خود است، در حالی که برند گلکسی را برای مدل های منتخب رزرو می کند. این شرکت فناوری کره جنوبی در حال حاضر گوشی های پرچمدار جدید سری گلکسی اس و گلکسی Z و همچنین مدل های مقرون به صرفه تر گلکسی A، گلکسی ام و گلکسی اف را روانه بازار می کند. یک برند مجزا برای گوشی های رده بالای خود می تواند به این شرکت کمک کند تا با رقبایی مانند اپل رقابت کند. این شرکت هنوز هیچ برنامه ای برای معرفی یک برند جدید گوشی هوشمند اعلام نکرده است.
یک گزارش eToday (به زبان کره ای) بیان می کند که سامسونگ در حال بررسی مزایا و معایب راه اندازی یک برند جدید برای برخی از گوشی های هوشمند است. این نشریه، تقسیم بندی برند بالقوه را با تصمیم هیوندای برای معرفی یک برند جدید «جنسیس» به عنوان بخشی از تلاش های این خودروساز برای ارتقای تصویر ممتاز خود مقایسه می کند.
بزرگترین رقیب سامسونگ در چندین بازار (از جمله ایالات متحده) اپل است و در حالی که دومی فقط گوشی های هوشمند درجه یک می فروشد، مقرون به صرفه ترین مدل های سری گلکسی M و گلکسی F شرکت کره جنوبی و همچنین گوشی های رده بالای سری گلکسی Z و گلکسی اس آن است. همه با یک برند عرضه می شوند.
برای مقایسه، مقرونبهصرفهترین گوشی هوشمند این شرکت در هند، سامسونگ گلکسی A06 است که قیمت آن از 200 دلار شروع میشود. 9,999. قیمت گوشی های سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا و گلکسی زد فولد 6 از 200 دلار آغاز می شود. 1,21,999 و روپیه. به ترتیب 1,44,999. از سوی دیگر، مقرون به صرفه ترین گوشی اپل، آیفون SE (2022) است که قیمت آن 100 روپیه است. 47600، در حالی که آخرین مدل آیفون 16 پرو مکس از Rs شروع می شود. 1,44,900.
شایان ذکر است که سامسونگ هنوز هیچ برنامه ای برای معرفی یک برند جدید گوشی هوشمند برای متمایز کردن گوشی های پریمیوم خود اعلام نکرده است. این شرکت در حال ارائه ویژگیهای هوش مصنوعی (AI) با نام Galaxy AI برای چندین گوشی هوشمند، از جمله برخی از گوشیهای سری گلکسی A است و در حال حاضر مشخص نیست که تغییر در برند این شرکت چگونه میتواند بر نرمافزار آن تأثیر بگذارد.
منبع: gadgets360