حتی پس از وقف 14 سال از زندگی حرفه ای خود به Bethesda، هنرمند ارشد Skyrim، Nate Purkeypile، می گوید که توسعه دهنده نسبت به سلیقه او بسیار تغییر کرده است و او هرگز باز نخواهد گشت.
Purkeypile در مصاحبهای جدید به بلومبرگ گفت: «میتوانم با خیال راحت بگویم حتی یک روز هم نبوده است که به بازگشت فکر کرده باشم.» این مقیاس تولید لزوما برای بسیاری از مردم لذت بخش نیست.
زمانی که او به عنوان یک هنرمند اصلی در استارفیلد، حماسه بین کهکشانی بتسدا با 1000 سیاره و یک توالی تیتراژ که 45 دقیقه طول میکشد، همه چیز بسیار طاقتفرسا شد. بلومبرگ گزارش می دهد که برای اینکه بخشی از Starfield باشد، Purkeypile باید در بیش از 20 جلسه در هفته شرکت می کرد.
حتی پس از وقف 14 سال از زندگی حرفه ای خود به Bethesda، هنرمند ارشد Skyrim، Nate Purkeypile، می گوید که توسعه دهنده نسبت به سلیقه او بسیار تغییر کرده است و او هرگز باز نخواهد گشت.
Purkeypile در مصاحبهای جدید به بلومبرگ گفت: «میتوانم با خیال راحت بگویم حتی یک روز هم نبوده است که به بازگشت فکر کرده باشم.» این مقیاس تولید لزوما برای بسیاری از مردم لذت بخش نیست.
زمانی که او به عنوان یک هنرمند اصلی در استارفیلد، حماسه بین کهکشانی بتسدا با 1000 سیاره و یک توالی تیتراژ که 45 دقیقه طول میکشد، همه چیز بسیار طاقتفرسا شد. بلومبرگ گزارش می دهد که برای اینکه بخشی از Starfield باشد، Purkeypile باید در بیش از 20 جلسه در هفته شرکت می کرد.
Purkeypile میگوید: «من فکر میکنم بهترین چیزهایی که از آن بازیها به دست آمد، از اعتماد به مردم بیرون آمد. برای انجام این کار، من فکر می کنم شما به یک تیم کوچکتر و صمیمی تر نیاز دارید.»
Purkeypile که این نزدیکی را از دست داد، کشتی را در سال 2021 رها کرد. از آن زمان، او به طور قابل توجهی کاهش یافته است، از صدها توسعه دهنده Bethesda به تنها یک. به عنوان استودیوی تک نفره Just Purkey Games، Purkeypile اخیرا “بازی ترسناک هوی متال” The Axis Unseen را منتشر کرده است. به اندازه استارفیلد بزرگ نیست، اما چیزهای کمی باید باشد.
منبع: gamesradar