یوبیسافت با تأیید برخی استدلالهای اغلب زشت، میگوید که با رویکرد «بازیمحور و بازی اول» به «پویایی نظرات قطبیشده» بازیهایی مانند Assassin’s Creed Shadows رسیدگی میکند.
افشای فضای فئودالی Assassin’s Creed Shadows در ژاپن و قهرمان سیاهپوست، یاسوکه، گوشه های خاصی از اینترنت را به دلیل عدم دقت تاریخی درک شده و تنوع اجباری، دیوانه کرد. همچنین بحث جداگانه ای در مورد اینکه آیا Yasuke واقعاً یک سامورایی واقعی است (او بود) وجود داشت و کاملاً بی ارتباط با همه اینها بود، Ubisoft مجبور شد برای استفاده غیرمجاز از یک پرچم در هنر مفهومی Shadows عذرخواهی کند.
به نظر می رسد ایو گیلموت، مدیر عامل یوبی سافت، بار دیگر در آخرین گزارش درآمد شرکت به این بحث ها پرداخته و گفته است:
“بررسی کمیته اجرایی، با هدف بهبود اجرای ما با تمرکز بر روی یک رویکرد بازیکن محور و بازی اول، در حال پیشرفت است. این به ویژه شامل اقداماتی با هدف مقابله با پویایی نظرات قطبی شده در اطراف Ubisoft است تا از اعتبار گروه محافظت شود و به حداکثر برسد. پتانسیل فروش بازی ما.”
این نظرات دقیقاً چه معنایی برای بازیکنان دارد، من مه آلودترین ایده را ندارم، اما Guillemot در بخش دیگری از گزارش مالی میگوید که Ubisoft “باید تمرکز خود را روی اجرا دو برابر کند و ذهنیت بازیکن محور را در هر کاری که انجام میدهیم تقویت کند.” “زمان بیشتری را صرف کنید تا مطمئن شوید که کار بسیار بلندپروازانه آینده در فرنچایز پرچمدار ما، Assassin’s Creed Shadows، یک تجربه بسیار شیک و استثنایی در روز اول است.”
این اولین باری نیست که Guillemot درباره پاسخ به Assassin’s Creed Shadows صحبت می کند. همین ماه گذشته، او گفت که “هدف یوبی سافت این نیست که برنامه خاصی را پیش ببرد” با اشاره به همان “نظرات قطبی” در مورد بازی.
منبع: gamesradar