[ad_1]
Xdefiant مانند نفس هوای تازه در تیراندازان رقابتیبشر او به عنوان یک بازی متولد شد بازی رایگان بدون SBMM (جفت شدن مهارت) ، با یک ریتم دلهره آور و مکانیکی که به یاد فراد وظیفه بود. در اولین بتاس ، بازیکنان دیدند که fps ubisot من می توانم برای اکتیویژن رقابت کنم با تمرکز گیم پلی خود بر سرگرمی و رد درآمدزایی. البته ، هنگامی که Xdefiant وارد بازار شد ، مشکلات آنها آغاز شد.
XDefiant به بازار رفت و انتقاد در ظاهر به دلیل عدم وجود محتوای پس از آن و مشکلات فنی، که باعث سقوط مداوم بازیکنان شد. این پیشرفت ها مدت زمان زیادی طول کشید و Ubisoft تصمیم رادیکال را برای بستن سرورهای XDefiant گرفت ، اتفاقی که در ژوئیه 2025 رخ خواهد داد. به این معنا ، تهیه کننده اجرایی بازی با انتقاد از فعالیت برای رویکردی که وی در سالهای اخیر با Call of Duty انجام داده است.
XDefiant تهیه کننده از اکتیویژن انتقاد می کند
در پیامی در X/Twitter ، مارک روبین از Call of Duty برای سیستم خود انتقاد کرده است پول، سیستم جفت شدن و استفاده از FOMO: “بسیاری از بازی ها ، از جمله Call of Duty ، روی آن تمرکز کنید چگونه می توان از بازیکنان تا حد امکان استفاده کردبشر آنها به بازاریابی مبتنی بر Phomo (ترس از از دست دادن چیزی) و جفت شدن EOMM (مسابقه سازگاری که باعث حفظ بازیکنان می شود) بسیار وابسته است. اما من این را احساس می کنم قبل از اینکه کیفیت بازی مهمتر باشداو می گوید ، که باعث ایجاد انگیزه بازیکنان شد. “
“این ، تاکتیک های نامزدی کمتر و تجربیات بیشتر بازیکن: نقشه بهتر ، حالت ها و غیره. به طور خلاصه ، بازی شما باید بازیکنان زیادی داشته باشد زیرا این خوب است ، نه به این دلیل که شما بودجه ای دارید بازاریابی 250 میلیون دلاربشر همه اینها ساده سازی است ، زیرا مسئله چیزهای زیادی را نشان می دهد. نکته آخر: من بیشتر شبیه استودیوهای لاریان هستم (دروازه بالدور 3) ، کمتر به عنوان فعالیت“، او نتیجه می گیرد ، اما نه قبل از اینكه خاطرنشان كند كه آنها بودجه ای برای ایجاد بازاریابی مشابه كد ندارند.
در 3Djugos | نحوه انجام تخم مرغ عید پاک از حجاب خرد شده در Black Ops 6 زامبی
در 3Djugos | از 8 میلیون بازیکن در هفته برای بستن درهای خود در یک سال از زندگی. دلیل اینکه یک بازی رایگان مانند Xdefiant خیلی سریع افتاده است
[ad_2]
لینک منبع