[ad_1]
یکی از بازی هایی که در سالهای اخیر بیشترین توجه را ندارد ، بیش از حد شارژ است: بدون جعبه. این عنوانی است که قرار می دهد اسباب آزاد کردن نبردهای حماسی در سناریوها به طور معمول به عنوان یک اتاق ، یک گاراژ یا یک پاسیو. این تیرانداز توسط Digital Cybercherries ، تیمی از افراد بسیار اندک ساخته شده است و به دلیل داشتن clásico fps این ترکیب دفاع از برج ها و حملات موج است ، بنابراین اگر آن را با دوستان بازی کنید بسیار سرگرم کننده است.
HyperChage: Unboxed چندین سال به روشی مبهم در سیستم عامل های مختلف راه اندازی شده است و آخرین مورد در PS4 و PS5 گذشته در پایان این ماه بود. این یک عنوان بسیار خنده دار است و اگرچه بازیکنان با 91 ٪ بررسی مثبت ، قابلیت پخش خود را در Steam ستایش می کنند ، اما برای گرفتن هزاران بازیکن بیشتر که نیاز به پر کردن بازی ها دارند ، کافی نیست. حتی با این همه ، سازندگان آن آنها از بازی آزاد خودداری می کنند به از اجرای ریزگردها خودداری کنیدبشر
“Elden Ring Nighttreign فقط در 24 ساعت 2 میلیون نسخه فروخته است. Doom: The Dark Age از یک میلیون فروش فراتر رفت. همه بازی های باورنکردنی و موفقیت های سرحال و ، صادقانه ، او الهام بخش است. آنها سزاوار این موفقیت هستند. اما ما بیش از حد شارژ هستیمبشر یک بازی کوچک از چهره های اکشن که فقط توسط پنج نفر ایجاد شده است. ما یک مطالعه عالی نیستیم. ما بودجه میلیونر نداریمبشر ما روندها را دنبال نمی کنیم. ما نیازی به فروش میلیون ها نسخه یا میلیون ها بازیکن نداریم. HyperGege یک بازی منحصر به فرد آنلاین نیست. مدیرعامل این مطالعه می گوید: شما می توانید آن را همانطور که می خواهید بازی کنید ، و این خوب است.


HyperGege: Unboxed با وجود تعداد کم بازیکنان رایگان نخواهد بود
“من قبلاً آن را گفته ام و تا آخر آن را خواهم گفت: ساخت بازی هرگز برای غنی سازی ما نبوده استمشهور شوید یا بیشترین تعداد بازیکنان را داشته باشید. برای ما ، ثروتمند بودن به معنای بیدار شدن هر روز برای انجام آنچه دوست داریم با افرادی که می خواهیم انجام دهیم ، این به معنای ساختن چیزی با معنا است. ما بازی را ساختیم که همیشه بچه ها می خواستیم و بله ، این یک کلیشه است ، اما درست است وقتی شما عاشق کاری هستید که انجام می دهید برای یک روز از زندگی کار نخواهید کرد. در حالی که ما می توانیم حساب ها را بپردازیم ، به خانواده های خود غذا دهید و به ایجاد آنچه برای ما اهمیت می دهد ادامه دهید. از نظر ما قبلاً ثروتمند هستیم. این همان موفقیت برای ما است. “
سایبری های دیجیتال درک کرده است که هدف این نیست که بهترین بازی ویدیویی باشد ممکن است ، زیرا برای آنها که روی بیش از حد کار می کنند: Unboxed علی رغم عدم حضور در صنعت ، در حال حاضر دلیلی برای خوشبختی است. حتی با این همه ، آنها به خود خیانت نخواهند کرد آنها الگوی کسب درآمد از عنوانی را که 24.99 یورو هزینه دارد ، تغییر نمی دهند. “من هزینه اظهار نظرهایی مانند” مرده در بدو تولد “هستم ،” چگونه آنها بدون بازی به بازی درآمد کسب می کنند؟ “جواب ساده است: شما یک بازی خوب درست می کنید. HyperGegue هرگز به صورت رایگان بازی نمی شود. این هرگز ریزگردانی نخواهد داشت، عبور از نبرد و غیره آیا پول و میلیون ها بازیکن از دست می دهیم؟ شاید. اما آنچه ما از دست نخواهیم داد رویای برای پیشبرد آنچه ما ایمان داریم”
در 3Djugos | آینده بازی های ویدیویی فقط تصحیح هزینه آنها است
در 3Djugos | من انتظار یک RPG دنیای باز را نداشتم
[ad_2]
لینک منبع