به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    ممکنه گلکسی اس ۲۶ پلاس یا گلکسی اس ۲۶ اج با دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی عرضه بشه

    مرداد 6, 1404

    کیا EV3 از طرف اتوتریدر به عنوان خودروی سال انتخاب شد

    تیر 12, 1404

    بازی های علمی تخیلی و اکتشافی فضایی بسیاری وجود دارد ، اما این توسط سازندگان زندگی امضا شده است عجیب است و در آنچه متناسب است ، قول می دهد واقع بینانه باشد – Aphelion (گره نزن)

    خرداد 19, 1404
    What's Hot

    ممکنه گلکسی اس ۲۶ پلاس یا گلکسی اس ۲۶ اج با دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی عرضه بشه

    مرداد 6, 1404

    کیا EV3 از طرف اتوتریدر به عنوان خودروی سال انتخاب شد

    تیر 12, 1404

    بازی های علمی تخیلی و اکتشافی فضایی بسیاری وجود دارد ، اما این توسط سازندگان زندگی امضا شده است عجیب است و در آنچه متناسب است ، قول می دهد واقع بینانه باشد – Aphelion (گره نزن)

    خرداد 19, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    خاص نیوز
    Button
    • صفحه اصلی
    • بازی و سرگرمی
    • خودرو
    • موبایل
    • ورزشی
    خاص نیوز
    صفحه اصلی»اخبار»پدر Fallout یکی از وسواس مطالعات را هنگام ساخت RPG انتقاد می کند و معتقد است که با یافتن راه حل – Fallout 4
    اخبار

    پدر Fallout یکی از وسواس مطالعات را هنگام ساخت RPG انتقاد می کند و معتقد است که با یافتن راه حل – Fallout 4

    مدیر سایتتوسط مدیر سایتخرداد 14, 1404بدون دیدگاه4 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست ریدیت تلگرام لینکدین تامبلر Vkontakte واتس اپ پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر ریدیت پینترست پست الکترونیک

    [ad_1]

    این احساس را می دهد که RPG مدرن آنها به طور فزاینده ای عظیم هستند. عناوینی مانند Baldur's Gate 3 یا Elden Ring علیرغم ده ها ساعت ماندگار برای تکمیل آن ، موفقیت مهمی بوده است. در پشت این جاه طلبی ، چالش های پنهان وجود دارد که پنهان است بودجه استراتوسفر، سالها توسعه و موانع خلاق برای غلبه بر آن دشوار است. در مورد این موضوع ، پدر حماسه Fallout ، تیم قابیل ، که توضیح داد موانعی که توسط بسیاری از تیم ها برطرف می شود ، می خواستند اظهار نظر کنند.

    در یک فیلم اخیر از کانال YouTube خود ، قابیل اشاره می کند جوانب مثبت و منفی از RPG مدرن و جاه طلب که آنها بیش از 100 ساعت طول می کشدبشر از یک طرف ، از توانایی مطالعات برای ساختن “یک داستان بسیار عمیق” ستایش می کند و همچنین خاطرنشان می کند که جایی برای ارائه “واکنش پذیری” بیشتر وجود دارد. او Fallout را با سایر بازی هایی مانند Arcanum: از Steamworks و Magick Dark مقایسه می کند ، که در آن تعجب می کند که آیا بعد از ده ها ساعت می توانید “این واکنش پذیری را به بازیکن منتقل کنید“

    “آیا می توانید این واکنش پذیری را به بازیکن منتقل کنید؟ آیا شما راهی دارید که بدانید چگونه می توانند بر این تأثیر بگذارند؟ 80 ساعت بعد ، آیا می دانید که با عملی که من انتخاب کردم گم شده اید 80 ساعتبشر من کسی را نمی دانم که یک بازی را دوباره شارژ کند از آن زمان ؛ تمام کاری که شما انجام داده اید این است که آنها را آزار دهید. اگر می توانید بسیاری از تنظیمات مختلف بازیکن را ایجاد کنید ، احتمالاً مردم می خواهند بازی شما را بیشتر بارها انجام دهند “، (از طریق GamesRadar) را در نظر بگیرید.

    کلید مدت زمان RPG است

    هنگامی که یک RPG طولانی تر است ، تولید آن گران تر است ، به این معنی که بازیکنان کمتری بازی ویدیویی را تکمیل می کنند. “برخی بازیکنان هرگز آن را تمام نمی کنندبشر من حتی در مورد کسانی که آنها را نصب نمی کنند صحبت نخواهم کرد. هرچه بازی طولانی تر باشد ، افراد کمتر به پایان می رسند. بسیاری از افراد یک بررسی را می خوانند و می گویند: “این بازی 120 ساعت طول می کشد” ، و حتی آن را شروع نمی کند. و تمام این هزینه ها هزینه دارد. بوها بازی بزرگتر همیشه به معنای پول بیشتر است از آنجا که شما نقشه های بیشتری دارید ، انواع بیشتری از موجودات ، PNJ بیشتر ، بیشتر از همه. واقعیت ساده ایجاد همه اینها. زمان بسیار بیشتر ، پول بیشتر. برخی تعجب می کنند: “چرا بازی های ویدیویی 150 میلیون یا 500 میلیون هزینه دارند؟ به همین دلیل در هنگام ساخت یک بازی طولانی از دست دادن بیشتر است“، قابیل فکر می کند.

    پدر Fallout خوشحال نیست RPG امروز    "خیلی طولانی تر ، پول بیشتر"بشر برای خالق Fallout ، RPG های امروز اگر طولانی در آنها نباشیم بهتر خواهد بود
    پدر Fallout خوشحال نیست RPG امروز    "خیلی طولانی تر ، پول بیشتر"بشر برای خالق Fallout ، RPG های امروز اگر طولانی در آنها نباشیم بهتر خواهد بود

    این RPG آنقدر خوب است که زمان آنقدر مهم نیست.

    با این حال ، این دیدگاه با واقعیت بازار برخورد می کند: بازی هایی مانند Baldur's Gate 3 (که می تواند بیش از 100 ساعت باشد) یا Witcher 3 نشان داد که مدت زمان لزوما مانعی نیست اگر گیم پلی صید شود و روایت متقاعد شود. درست است که همه بازی ها نمی توانند به اندازه دو RPG ذکر شوند ، اما پایان نامه قابیل توسط منطق خالص پشتیبانی می شود و عقل سلیم اگر بیش از 40 ساعت به جای 100 ساعت RPG درست کنید ، بدیهی است که ارزان تر خواهد بود ، فرصت بیشتری برای سودآوری خواهید داشت و میزان افرادی که بازی را تکمیل کرده اند افزایش می یابد.

    در 3Djugos | All About Fallout – فصل 2 برای فیلم Prime: تاریخ انتشار ، تاریخ ، بازیگران و اخبار اقتباس بازی های ویدیویی Bethesda

    در 3Djugos | همه بدتر از بهترین تقصیر ، صدرنشین با بازی های ویدیویی حماسه افسانه ای Bethesda

    [ad_2]

    لینک منبع

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین ریدیت پست الکترونیک
    مقاله قبلیسورپرا! برخی از نبوغ از بازی های اکشن و نفوذ به مهمانی رویدادهای تابستانی با یک کنفرانس هیتمن و عناوین بیشتر – Hitman: World of Assassination می پیوندند
    مقاله بعدی پلی استیشن دستور جدیدی را اعلام می کند که برای بازی ایده آل است. پروژه Defiant به PS5 و PC می رسد و جزئیات بیشتری وجود دارد – PlayStation 5
    مدیر سایت
    • سایت اینترنتی

    پست های مرتبط*

    ممکنه گلکسی اس ۲۶ پلاس یا گلکسی اس ۲۶ اج با دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی عرضه بشه

    مرداد 6, 1404

    کیا EV3 از طرف اتوتریدر به عنوان خودروی سال انتخاب شد

    تیر 12, 1404

    بازی های علمی تخیلی و اکتشافی فضایی بسیاری وجود دارد ، اما این توسط سازندگان زندگی امضا شده است عجیب است و در آنچه متناسب است ، قول می دهد واقع بینانه باشد – Aphelion (گره نزن)

    خرداد 19, 1404

    اعتراف می کنم من احساس تمایل به بازی های اکشن دارم که کشف آنها را فراموش نمی کنند. این تنها چیزی نیست که توجه اکو را به خود جلب می کند – اکو محو می شود

    خرداد 18, 1404
    یک نظر اضافه کنید

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.