[ad_1]
این احساس را می دهد که RPG مدرن آنها به طور فزاینده ای عظیم هستند. عناوینی مانند Baldur's Gate 3 یا Elden Ring علیرغم ده ها ساعت ماندگار برای تکمیل آن ، موفقیت مهمی بوده است. در پشت این جاه طلبی ، چالش های پنهان وجود دارد که پنهان است بودجه استراتوسفر، سالها توسعه و موانع خلاق برای غلبه بر آن دشوار است. در مورد این موضوع ، پدر حماسه Fallout ، تیم قابیل ، که توضیح داد موانعی که توسط بسیاری از تیم ها برطرف می شود ، می خواستند اظهار نظر کنند.
در یک فیلم اخیر از کانال YouTube خود ، قابیل اشاره می کند جوانب مثبت و منفی از RPG مدرن و جاه طلب که آنها بیش از 100 ساعت طول می کشدبشر از یک طرف ، از توانایی مطالعات برای ساختن “یک داستان بسیار عمیق” ستایش می کند و همچنین خاطرنشان می کند که جایی برای ارائه “واکنش پذیری” بیشتر وجود دارد. او Fallout را با سایر بازی هایی مانند Arcanum: از Steamworks و Magick Dark مقایسه می کند ، که در آن تعجب می کند که آیا بعد از ده ها ساعت می توانید “این واکنش پذیری را به بازیکن منتقل کنید“
“آیا می توانید این واکنش پذیری را به بازیکن منتقل کنید؟ آیا شما راهی دارید که بدانید چگونه می توانند بر این تأثیر بگذارند؟ 80 ساعت بعد ، آیا می دانید که با عملی که من انتخاب کردم گم شده اید 80 ساعتبشر من کسی را نمی دانم که یک بازی را دوباره شارژ کند از آن زمان ؛ تمام کاری که شما انجام داده اید این است که آنها را آزار دهید. اگر می توانید بسیاری از تنظیمات مختلف بازیکن را ایجاد کنید ، احتمالاً مردم می خواهند بازی شما را بیشتر بارها انجام دهند “، (از طریق GamesRadar) را در نظر بگیرید.
کلید مدت زمان RPG است
هنگامی که یک RPG طولانی تر است ، تولید آن گران تر است ، به این معنی که بازیکنان کمتری بازی ویدیویی را تکمیل می کنند. “برخی بازیکنان هرگز آن را تمام نمی کنندبشر من حتی در مورد کسانی که آنها را نصب نمی کنند صحبت نخواهم کرد. هرچه بازی طولانی تر باشد ، افراد کمتر به پایان می رسند. بسیاری از افراد یک بررسی را می خوانند و می گویند: “این بازی 120 ساعت طول می کشد” ، و حتی آن را شروع نمی کند. و تمام این هزینه ها هزینه دارد. بوها بازی بزرگتر همیشه به معنای پول بیشتر است از آنجا که شما نقشه های بیشتری دارید ، انواع بیشتری از موجودات ، PNJ بیشتر ، بیشتر از همه. واقعیت ساده ایجاد همه اینها. زمان بسیار بیشتر ، پول بیشتر. برخی تعجب می کنند: “چرا بازی های ویدیویی 150 میلیون یا 500 میلیون هزینه دارند؟ به همین دلیل در هنگام ساخت یک بازی طولانی از دست دادن بیشتر است“، قابیل فکر می کند.


این RPG آنقدر خوب است که زمان آنقدر مهم نیست.
با این حال ، این دیدگاه با واقعیت بازار برخورد می کند: بازی هایی مانند Baldur's Gate 3 (که می تواند بیش از 100 ساعت باشد) یا Witcher 3 نشان داد که مدت زمان لزوما مانعی نیست اگر گیم پلی صید شود و روایت متقاعد شود. درست است که همه بازی ها نمی توانند به اندازه دو RPG ذکر شوند ، اما پایان نامه قابیل توسط منطق خالص پشتیبانی می شود و عقل سلیم اگر بیش از 40 ساعت به جای 100 ساعت RPG درست کنید ، بدیهی است که ارزان تر خواهد بود ، فرصت بیشتری برای سودآوری خواهید داشت و میزان افرادی که بازی را تکمیل کرده اند افزایش می یابد.
در 3Djugos | All About Fallout – فصل 2 برای فیلم Prime: تاریخ انتشار ، تاریخ ، بازیگران و اخبار اقتباس بازی های ویدیویی Bethesda
در 3Djugos | همه بدتر از بهترین تقصیر ، صدرنشین با بازی های ویدیویی حماسه افسانه ای Bethesda
[ad_2]
لینک منبع